برگزاری سمینار بزرگ اخلاق و زندگی در قشم

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری سمینار بزرگ اخلاق و زندگی با حضور دکتر انوشه در شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری موج هرمزگان، تراب ذاکری بررسی نقش اخلاق در محیط زندگی فردی و اجتماعی هر انسان را به عنوان یکی از اهداف برگزاری این سمینار معرفی کرد و گفت: این استاد صاحب کلام که با استفاده از طنز و ملاحت کلام، تلفیق علم، شعر و ایمان در سخنوری اش مطالب علمی را در قالبی جذاب به مخاطبین ارایه می دهد، با پرداختن به موضوعاتی در حیطه خانواده و اجتماع، طراوت و شادابی را به کانون خانواده ها تزریق می کند.
ذاکری با دعوت از عموم مردم قشم برای شرکت در این سمینار، افزود: برگزاری سمینار اخلاق و زندگی با معرفی راه های معرفتی، اخلاق پسندیده را که اساسی ترین راه تقرب به ذات خداوندی و تحکیم روابط انسانی است، بین خانواده ها ترویج می کند.
گفتنی است، استاد انوشه پس از سال ها تحصیل و پژوهش در خارج از کشور، هم اکنون به عنوان استاد اعزامی نهاد نمایندگی ولی فقیه، در دانشگاه های کشور بیش از 30 سال است که تجارب پربار خویش را در اختیار اساتید و دانشجویان کشور قرار داده است.
وی تالیف های ارزشمندی در زمینه چهره شناسی، زبان بدن و کتابی چون کمال یافتگان عصر جدید را در کارنامه علمی ـ پژوهشی داشته وکتاب چهره شناسی این استاد فرهیخته، از جمله کتاب های بسیار پرفروش سایت آمازون آمریکاست که به زبان انگلیسی ترجمه شده و در دنیا خوانندگان بسیاری دارد.
این سمینار روز سه شنبه 21 خرداد ماه ساعت 17:30 در محل تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو