تأمین کامل ایمنی پرواز؛ شرط آغاز از سرگیری پروازهای مسافرتی فرودگاه پیام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروازهای مسافرتی فرودگاه پیام با تأمین کامل ایمنی پرواز آغاز به کار می کند و از سرگیری پروازهای مسافربری از فرودگاه پیام نیازمند تحقیقات و بررسی های بیشتر است.

به گزارش فرینا، محمدجواد آذری جهرمی با حضور در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان البرز افزود: در جریان ایجاد تأمین امنیت کامل پرواز و دیگر مشکلات پیش رو، امکان پروازهای مسافرتی از البرز از سر گرفته شد.
 آذری جهرمی گفت: لایحه بودجه در سال 98 به 448 هزار میلیارد تومان رسیده است، که انتظار می رود در مواردی نیز حصول درآمد داشته باشیم.
وی با اشاره به تحریم های اقتصادی، کاهش صادرات نفت را از خواسته های دشمن خواند و افزود: جذب منابع مالی کشور کاهش داشته است و بودجه عمرانی کشور نیز بالطبع با کاهش روبه رو بوده است.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که پروژه های استانی در مقیاس اهمیت و ضرورت بررسی می شود، گفت: ظرفیت موجود کشور با هم افزایی و همدلی تمامی مسئولان در جهت رفع مشکلات و با هدف رونق تولید باید به کار گرفته شود.
 آذری جهرمی خاطرنشان کرد: بررسی اولویت های اجرایی در خصوص پروژه ها و قیاس آن با دیگر پروژه ها با شاخص گذاری بررسی و پیگری شود.
وی مطرح کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقاء سطح کارآمدی استارتآپ ها، افزایش اندروید گوشی های موبایل است که در این زمینه با توجه به تحریم های خارجی در نظر داریم برای افزایش حقوق مردم نسبت به بهره مندی از بخش های خصوصی به ویژه استارتاپ ها برنامه های موثری صورت پذیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که وزیر راه و شهرسازی مکاتباتی در زمینه مسیر باند فرودگاه و تجهیز آن انجام داده است، افزود: حفظ جان مردم و امنیت آنان برای ما از هر مسأله دیگر اهمیت بیشتری دارد به همین دلیل راه اندازی و از سرگیری پروازهای مسافربری از فرودگاه پیام نیازمند تحقیقات و بررسی های بیشتر است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو