پیگیری مشکلات ثبت سفارش و تجارت با کشورهای همسایه در دیدار با وزیر صمت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از شرایط ثبت سفارش در مناطق آزاد تا تجارت با کشورهای همسایه در دیدار با وزیر صمت مطرح شد.

به گزارش فرینا؛ اسماعیل زمانی در دیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: در این نشست که با حضور سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس انجام شد؛ مسائل مهمی در حوزه صنایع و تجارت منطقه مورد گفتگو قرار گرفت.

زمانی افزود: مقرر شد منطقه آزاد اروند به عنوان نماینده از طرف وزارت صنعت ، معدن و تجارت با کشور عراق درخصوص شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق مذاکره کند.

وی گفت: استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ صنایع و موافقت نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با وزارت صمت مسائلی بود که بیان شد و مورد مساعدت وزیر محترم قرار گرفت و بنا شد این تبصره و موافقت نامه مذکور ،صنایع مناطق آزاد را نیز شامل شود .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند درخصوص کالای همراه مسافر، مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز صنایع منطقه آزاد اروند نیز گفت : بزودی دستورات لازم درمورد ثبت سفارش و ابلاغ لیست کالاهای مجاز همراه مسافر توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد .

زمانی خاطر نشان کرد: پیگیری وضعیت خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی دپو شده در بندر خرمشهر توسط هیئت دولت و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از موضوعات عنوان شده در این دیدار بود که مورد بررسی و موافقت قرار گرفت .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو