بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام از مراکز صنعتی (شرکت مادیران، الکترو پاویر البرز، مرکز تشخیص سرطان پت اسکن)  و بخش های مختلف این فرودگاه بازدید کرد. 

به گزارش فرینا، سید ستار هاشمی از کارخانه در حال احداث مادیران بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت و توسعه فیزیکی این کارخانه قرار گرفت. با راه اندازی این کارخانه بیش 850  فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد خواهد شد .

هاشمی همچنین از پروژه بلوار 90 متری  بازدید به عمل آورد. طبق طرح جامع فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام  این بلوار جهت دسترسی به اراضی بخش توسعه ای منطقه از جمله فاز 4  که شامل 7 زون است، ترمینال مسافری و دیگر راههای اصلی منطقه طراحی گردیده است.

در حاشیه این بازدید نشستی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقصادی پیام برگزار شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در این نشست ضمن معرفی مجموعه پیام و ایجاد زیر ساخت های توسعه ای منطقه به موضوع کریدور ict  اشاره کرد و افزود: با توجه به چشم اندازی که پیام نسبت به حمایت از کسب و کارهای این حوزه دارد در حال آماده سازی زیر ساخت ها و توسعه فضای لازم است .  

نادر ثناگو مطلق گفت: ایجاد راه های دسترسی و اقدامات عمرانی جهت فراهم سازی زمینه و بستربرای حضور صنایع مربوط به حوزه ict از جمله مهم ترین برنامه های مجموعه پیام است که با سرعت در حال انجام است . 

ثناگومطلق افزود: ایجاد اکو سیستم اقتصاد دیجیتال و حمایت از شركت‌های خلاق حوزه ICT را از مهم ترین برنامه های پیام بر شمرد .
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ضمن قدردانی از تلاش و همت مسئولان فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در حال حاضر اولویت اصلی وزارت ارتباطات ایجاد اشتغال در حوزه آی تی و آی سی تی است . 

 سید ستار هاشمی با اشاره به نقش پیام در ایجاد اشتغال در حوزه فناوری افزود: خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت پروژه هایی بودم که با سرعت در حال انجام است و افتتاح آنها نوید بخش رونق تولید ، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و توسعه فضای کسب و کار خواهد بود . 

هاشمی همچنین به همدلی و همکاری دوجانبه بین سازمان فناوری اطلاعات و پیام اشاره کرد و گفت: سازمان فناوری اطلاعات آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه پیام جهت استقرار شرکت های حوزه آی سی تی در این مجموعه را دارد .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.