مرز میلک و میرجاوه مکمل منطقه آزاد چابهار هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرز میلک و میرجاوه که مهم‌ترین مرزهای سیستان و بلوچستان هستند قطعا می‌توانند مکمل منطقه آزاد و بندر چابهار باشند.

به گزارش فرینا، احمدعلی موهبتی در حاشیه بازدید منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در سفر معاون اقتصادی رئیس جهور به سیستان و بلوچستان یکی از محورهای مهم اقتصادی استان بحث ترانزیت و تجارت مرز است که مهم‌ترین نقاط مرزی در حوزه مرز زمینی پایانه رسمی میرجاوه است.

موهبتی با اشاره به بازید از این مرز گفت: قطعا تمام اهتمام دولت برای فراهم ساختن زیرساخت‌های مناسب در این منطقه است که یکی از آن‌ها منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه به شمار می‌رود.

وی افزود: کار منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه  سال‌های سال معطل مانده بود که خوشبختانه بعد از گذشت چندین سال موانع آن برطرف و مصوبه لازم از دولت در ابتدای امسال گرفته شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سازمان مجری که بخش خصوصی است و زیر مجموعه اتاق بازرگانی به شمار می‌رود به شدت کار را دنبال می‌کند.

موهبتی خاطرنشان کرد: امروز به همراه معاون اقتصادی رئیس جمهور و هیات همراه وی روند عبور و مرور کامیون‌های حامل بار ترانزیتی و صادراتی و واردات در نقطه مرزی میرجاوه بازدید شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های خوبی که توسط نمایندگان و مسئولان در استان صورت می‌گیرد از مزیت مرز به خوبی استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرز میلک و میرجاوه که مهم‌ترین مرزهای سیستان و بلوچستان هستند قطعا می‌توانند مکمل منطقه آزاد و بندر چابهار باشند.

محمد نهاوندیان معاون امور اقتصادی رئیس جمهوری یکشنبه شب وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از نمایندگان مردم و مسئولان استانی قرار گرفت.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، شرکت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، نشست هم اندیشی با نخبگان و دانشگاهیان، بازدید از حاشیه شهر زاهدان، حضور در کارگروه بازآفرینی شهری و همچنین سفر به شهرستان‌های کنارک و چابهار از جمله برنامه‌های سفر 2 روزه معاون اقتصادی رئیس جمهوری و هیات همراه به این استان است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو