مذاکره با سرمایه گذار چینی در خصوص ساخت ترمینال جدید در شهر فرودگاهی

نشست مشترک مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و هیات سرمایه گذار چینی با موضوع سرمایه گذاری در ساخت ترمینال جدید این مجموعه برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نشست مشترک با سرمایه گذاران چینی با اشاره به برنامه جامع توسعه ٣٠ ساله این مجموعه اظهار داشت در این برنامه ظرفیت های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و افزایش همکاری های اقتصادی با سایر کشورها قرار گرفته است.

علی رستمی با بیان فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی افزود علاوه بر این دو منطقه، در حال حاضر یکی از اولویت های مهم شهر فرودگاهی جذب سرمایه گذار برای ساخت ترمینال مسافری جدید در این مجموعه است که مذاکراتی در این خصوص با چند سرمایه گذار صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برای ساخت فاز نخست این ترمینال طی ٥ سال آینده که ظرفیت اعزام و پذیرش ٢٥ میلیون مسافر در سال را دارد، ٢,٥ میلیارد یورو سرمایه گذاری لازم است.
 
در ادامه جلسه سرپرست هیات سرمایه گذار چینی با ارائه گزارشی از اقدامات و طرح های خود در حوزه فرودگاهی بر توسعه همکاری ها با شرکت شهر فرودگاهی تاکید کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو