برگزاری نشست کارگروه ماده ۸ در منطقه آزاداروند

اولین نشست کارگروه ماده 8 از آیین نامه نحوه استفاده از زمین و منابع ملی در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۸ برگزار شد .

به گزارش فرینا، این نشست صبح امروز با حضور مدیرعامل این سازمان نمایندگان وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برخی دیگر از مسئولین محلی برگزار شد.

مدیر اطلاعات جغرافیایی سازمان منطقه آزاد اروند هدف از تشکیل کارگروه ماده ۸ را طبق قانون چگونگی اداره مناطق آزاد بعنوان مرجع تصویب طرح های تفصیلی و تغییرات احتمالی در طرح عنوان کرد .

مجید رحیمی قشقایی با اشاره به پیشرو بودن اروند در این زمینه نسبت به دیگر مناطق آزاد کشور افزود: این کارگروه در جهت کاهش بروکراسی اداری و تسهیل فرآیندهای تصمیم گیری و توسعه اقتصادی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی دارای اهمیت ویژه است .

رحیمی قشقایی گفت: نشست صبح امروز با ۱۳ دستور کار به درخواست این سازمان، شهرداری های آبادان و خرمشهر مالکین زمین و اداره راه و شهرسازی آبادان انجام ، بررسی و تصمیم گیری شد.

مدیر اطلاعات جغرافیایی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان افزود: مقرر شد این نشست ها بصورت مدوام هر ۳ ماه یکبار با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان رییس کارگروه و نمایندگان مذکور برگزار شود .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.