تعلیق ۱۳ واحد تولیدی پلاستیک متخلف در منطقه آزادچابهار

معاون اقتصادی وسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ۱۳ واحدمتخلف تولید پلاستیک در منطقه آزاد چابهار طی نظارت و کنترل ماهیانه سازمان به دلیل اختلاف ورودی منابع و تولیدی که دارند تعلیق شده اند.

به گزارش فرینا، غلامرضاپناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار افزود: ۱۳ واحد متخلف تولیدپلاستیک در منطقه آزاد چابهار طی نظارت و کنترل ماهیانه سازمان به دلیل اختلاف ورودی منابع و تولید دارند تعلیق شده اند.

پناه گفت: این واحدهای تعلیق به اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان چابهار برای اعمال برخورد قانونی و ایفای حقوق دولت توسط سازمان منطقه آزاد اعلام و معرفی شده اند.

وی افزود: این واحدها توسط سازمان منطقه آزاد چابهار برای رسیدگی و برخورد قانونی معرفی شده اند و انتظار می رفت در انعکاس رسانه‌ای آن توسط اداره صمت چابهار به موضوع اشاره می‌شد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: نکته حائز اهمیت این است که سازمان منطقه آزاد چابهار با سازمان بورس به صورت سیستمی شیفت نیست و این اداره صنعت و معدن و تجارت است که اطلاعات خرید از بورس را آنلاین دارند و ورودی و تولید و خروجی در منطقه توسط سازمان ثبت و ضبط می شود و این اطلاعات پس از پیگیری سازمان حاصل و برخورد شده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو