استقبال سرمایه گذاران خارجی برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی جهرم

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: اگر شرایط عادی شوند نه تنها این سرمایه گذار بلکه سرمایه گذاران خارجی دیگر برای سرمایه گذاری به منطقه ویژه اقتصادی جهرم خواهند آمد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، پیام فخرو عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: فرصت و پتانسیلی که در منطقه ویژه اقتصادی جهرم پیش آمده در کمتر شهرستانی وجود دارد و با همت نماینده مردم جهرم یک بسته کامل اقتصادی و سرمایه‌گذاری آماده شده است.
فخرو با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است گفت: با وجود این پشتوانه محکم و قوی بخش صادرات می‌تواند از منطقه ویژه اقتصادی جهرم انجام شود که یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاران است.
وی با اشاره به اینکه با وجود استقبال سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در منطقه اما در شرایط تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفتیم،گفت: ما همچنان با آنان در ارتباط بوده تا چنانچه شرایط عادی شود دوباره به جهرم بازگردند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم بیان داشت: منطقه ویژه اقتصادی جهرم به دلیل نزدیکی به بندرعباس و بندر شهید رجایی بسیار مورد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی واقع شده که همه آنان منتظر فراهم شدن شرایط و رفع تحریم‌ها هستند.
فخرو گفت: در فاز اول این منطقه ویژه حدود 100 میلیارد تومان هزینه شده است که فازهای بعدی هم به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی هزینه زمین در منطقه ویژه اقتصادی را به ازای هر متر 85 هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: حتی هزینه تمام شده برای ما بیش از این مقدار است اما با توجه به رایزنی‌ها با وزارت صمت توانسیم هزینه را پایین بیاوریم و آن را 85 هزار تومان قیمت‌گذاری کنیم.

توسعه فارس در گرو رونق مناطق ویژه اقتصادی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس نیز در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین مناطقی که می‌تواند توسعه استان را رقم بزند مناطق ویژه اقتصادی است.
ساسان تاج ‌گردون، افزود: یکی از مولفه‌هایی که در جهرم بین مردم وجود دارد این است که مردم این شهرستان یک نگاه توسعه‌ای و پیشرفت برای شهر خود دارند.
تاج گردون تاکید کرد: ضرورت دارد منطقه ویژه اقتصادی جهرم با توجه به شرایط و مجوزات موجود در کشور و استان معرفی شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس با اشاره به اینکه این منطقه ویژه هم دارای بندر خشک و هم اتصال به راه‌آهن است، بیان داشت: کسی که به استان و شهرستانش علاقه دارد باید در این منطقه سرمایه‌گذاری کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو