معاون اول رییس جمهوری خبر داد:

راه‌اندازی طرح آلومینیوم جنوب طی ماه‌های آینده

معاون اول رییس جمهوری از طرح آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان یکی از پروژه‌های مهم کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی یادکرد و گفت: آلومینیوم از صنایع اصلی و مورد نیاز کشور به شمار می‌آید و قرار است کارخانه آلومینیوم جنوب، در ماه‌های آتی به بهره برداری برسد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، اسحاق جهانگیری امروز در سفر به استان فارس و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، هدف از حضور در این منطقه ویژه اقتصادی را بازدید از روند راه اندازی این پروژه مهم ذکر کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با رفع موانع پیش رو، آلومینیوم جنوب طی ماه‌های آتی به بهره برداری رسد.

وی گفت: طی دو سال پایانی دولت، یک مجموعه کامل از صنایع بزرگ در سراسر کشور در حال اجرا است که باید بر روی آنها تمرکز کنیم تا هرچه سریع‌تر راه اندازی شوند.

گفتنی است؛ مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد که در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد قرار است در فاز نخست 100 هزار تن شمش آلومینیوم در سال تولید کند.

بنابر این گزارش، اسحاق جهانگیری امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از بخش‌های مختلف پروژه در دست احداث کارخانه تولید آلومینیوم دیدن کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو