امضاء تفاهم نامه همکاری منطقه آزاد اروند با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

تفاهم نامه ای با محوریت همکاری بین دو سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با منطقه آزاد اروند منعقد شد.

به گزارش فرینا، صبح امروز در خلال همایشی تحت عنوان تجلیل از صنعتگران نمونه اروند که در این سازمان برگزار شد؛ تفاهم نامه ای توسط محسن صالحی نیا معاون وزیر و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به امضاء رسید.

محسن صالحی نیا این تفاهم نامه را در راستای افزایش همکاری بین دو سازمان دانست و گفت: نشستی که ماه قبل با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به منظور بررسی مشکلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر در تهران برگزارشد؛ زمینه ساز انعقاد تفاهم نامه امروز با هدف رفع موانع و بهبود فضای کسب و کار در قالب اقداماتی مشترک شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر خود به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت: شهرک‌ها و واحدهای صنعتی منطقه آزاد اروند در مقایسه با دیگر شهرک‌های کشور از امکانات مناسبی برخوردارند.

وی به بخشودگی جرایم بانکی صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با هماهنگی مجلس شورای اسلامی در سال جاری بخشودگی جرایم بانکی این واحدها در دستور کار قرار دارد و آیین نامه آن در سازمان مدیریت، وزارت اقتصاد و دارایی و سایر دستگاه‌های اجرایی در حال بررسی و تصویب است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.