خدمات جهادی سازمان منطقه آزاد اروند به شهر اروندکنار قابل تقدیر است

رییس شورای شهر اروند کنار گفت: اجرایی شدن پروژه های سازمان منطقه آزاد اروند، توسعه اروندکنار را سرعت بخشیده است و امید را در دل مردم زنده نگه داشته است که قابل تقدیر است.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، علی سلطان دایر با بیان اینکه اجرایی شدن پروژه های سازمان منطقه آزاد اروند توسعه اروندکنار را سرعت بخشیده است، اظهار کرد: هم اکنون دو پروژه مهم آب و فاضلاب و زیر ساخت و آسفالت توسط این سازمان در منطقه فعال شده اند.

سلطان دایر با اشاره به اینکه از آبانماه سال ۹۷ عملیات اجرایی پروژه های یاد شده در اروندکنار آغاز شده است، گفت: فاز اول پروژه آسفالت شامل فرعی دو، فرعی سه، نهر ابو‌چمبه، نهر ابودگل، نهر قصر و نهر حد پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: در دیگر مناطق کار احداث زیرساخت هایی همچون آب و فاضلاب در حال انجام است و پس اتمام زیرساخت ها، نسبت به آسفالت آن مناطق نیز اقدام می شود.

رییس شورای شهر اروندکنار با اشاره به اینکه مناطق نامبرده از پر جمعیت ترین مناطق این شهر هستند بیان کرد: خوشبختانه اقدامات و خدمات سازمان منطقه آزاد اروند رضایت مندی شهروندان ولایت مدار اروند کنار را به دنبال داشته و امید را در دل شهروندان زنده نگه داشته است.

سلطان دایر با اشاره به اینکه این شهر در محدوده منطقه آزاد اروند تعریف نشده است، تصریح کرد: با اینکه شهر اروندکنار تحت پوشش سرزمینی منطقه آزاد اروند نیست، اما در ۵ سال گذشته تا کنون همواره مورد توجه ویژه هیات مدیره فعلی سازمان بوده است.

وی با بیان اینکه از مدیر عامل و معاونت فنی و عمرانی این سازمان بابت پیگیری ها و تلاش هایشان تشکر می کنم، بیان کرد: حاصل توجه این دو مدیر جهادی، احداث پروژه عظیم آب و فاضلاب و آب های سطحی این شهرستان است که از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه های تاریخ این شهر می توان نام برد.

رییس شورای شهر اروند کنار در پایان افزود: پروژه احداث شبکه جمع آوری فاضلاب، آب های سطحی و بهسازی معابر شهر اروند کنار با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال از منابع مالی منطقه آزاد اروند تامین اعتبار شده است.

پیش از این موعود شمخانی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اهمیت پروژه های در دست اقدام سازمان مطبوعش در اروندکنار، اظهار کرده بود: اجرای پروژهای احداث شبکه جمع آوری فاضلاب، آب های سطحی و بهسازی معابر شهر اروند کنار، بخشی از اهداف منطقه آزاد اروند در توسعه زیر ساخت ها است که در طرح راهبردی این سازمان مصوب شده و تاثیر قابل توجهی در ارتقای سطح سلامت و محیط زیست مناطق اروندکنار و حاشیه آن دارد.

لازم به ذکر است که اروندکنار شهری از شهرستان آبادان است. این شهر در پنجاه کیلومتری جنوب شهر آبادان قرار گرفته‌ و دارای ذخایر نفتی است. این شهر بندری، دارای اسکله و امکانات بارگیری لنج های کوچک است.

همچنین براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵)، جمعیت آن ۱۱۱۷۳ نفر(۳۱۵۶ خانوار) بوده‌ است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو