در سال رونق تولید 60 هزار نفر اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد می شود

دكتر نادر ثناگو مطلق : منطقه ویژه اقتصادی پیام زمینه اشتغال زایی را در سال "رونق تولید" فراهم می كند

دکترنادر ثناگو مطلق مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام که امروز صبح ( 19تیر ماه ) در جمع بانوان کارمند این شرکت ( به مناسبت هفته عفاف و حجاب سخن می گفت از منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان یکی از بستر های مهم در کشور برای ایجاد اشتغال در سال "رونق تولید " نام برد و گفت : با توجه به قابلیت ها و تسهیلات در نظر گرفته شده در این منطقه و سرمایه گذاری های صورت گرفته بستر و زمینه لازم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید را در سالی که مزین به این شعار است فراهم کرده ایم . 

به گزارش فرینا فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ؛ ثناگو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف در یک جامعه اسلامی گفت : حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست بلکه یک کلید واژه کلی و صفت کمالی است و تمام جنسیت ها را در بر می گیرد . 

وی ادامه داد : بنده معتقدم عفاف و حجاب بعنوان یک مقوله دینی ، فرهنگی و اجتماعی نیازمند فرهنگ سازی است و در شرایطی که جامعه درگیر تحریم های اقتصادی است نباید مقوله تهاجم فرهنگی مورد غفلت واقع شود . 

مدیر عامل فرودگاه پیام در این جلسه گفت : امروز شاهد رونمایی از "طرح نو آفرین" به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند وزارت ارتباطات و دولت برای بستر سازی حضور استارت آپ ها و اشتغال زایی در سطح کشور خواهیم بود .

ثناگو مطلق در پایان خاطر نشان کرد : در گام اول با توجه به راه اندازی این طرح ایجاد اشتغال برای بیش از 60 هزار نفر پیش بینی شده است .

گفتنی است این طرح با شعار #همه-باهم #آینده-روشن امروز با حضور اسحاق جهانگیری معان اول رئیس جمهور و مهندس آذری جهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات ، دکتر نادر ثناگو مطلق  رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام و جمعی از مدیران و کارشناس این حوزه در کتابخانه ملی رونمایی خواهد شد .

مدیر روابط عمومی مناطق آزاد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.