تامین اجتماعی در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تامین اجتماعی در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ابراهیم جلیلی در بازدید از اداره تامین اجتماعی شعبه ماکو بمناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: عملکرد سازمان تأمین اجتماعی از طریق آثاری که بر متغیر‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد، نقش مهمی در رونق تولید، ایجاد اشتغال و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد.
جلیلی افزود: تأمین اجتماعی پدیده‌ای است که با رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی، کرامت انسان و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد. عملکرد سازمان تأمین اجتماعی از طریق آثاری که بر متغیر‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد، می‌تواند نقش مؤثری در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید داشته باشد.
وی همدلی و همراهی با کارفرمایان و کارآفرینان از ضروریات دانست و گفت: کار و تولید به عنوان یک ارزش باید در سطح جامعه نهادینه شود.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی با ایفای تعهدات، ضمن تأمین امنیت و آرامش خاطر نیروی کار جامعه، بستری جهت حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولید و اشتغال فراهم آورده اظهار داشت: این سازمان نقش اساسی در تأمین معاش بازنشستگان و مستمری بگیران و نیز ایجاد گردش مالی در اقتصاد کشور دارد.
جلیلی گفت: وحدت وهمدلی بین سازمان‌ها شرط ارائه خدمات بهتر و سریعتر به ذی نفعان در این منطقه است و خوشحالیم که تعامل سازنده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و تامین اجتماعی و وزارت کاردر منطقه آزاد ماکو وجود دارد که موجب آرامش کارفرمایان وتسریع در خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر و کارگران، بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان شده است.
وی در خاتمه ضمن آرزوی توفیق بیشتر به توسعه خدمات به ویژه خدمات الکترونیک و مبتنی بر فناوری‌های نوین ICT در حوزه‌های بیمه‌ای و درمانی تاکید کرد و در عصرحاضر خواستار ارائه خدمات بیشتر و یا معرفی خدمات موجود در بستر فناوری‌های نوین شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو