12/ «گردشگری سلامت»؛ تقویت و توسعه اقتصاد درون زا، صادرات و ارزآوری

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: سرمایه های بزرگی در حوزه گردشگری سلامت در کشور وجود دارد که اقتصاد درون زا در کشور را حمایت می کند و سرمایه گذاران در حوزه سلامت، در صادرات و ارز آوری کشور موثر هستند.

به گزارش خبرنگار فرینا از منطقه آزاد ماکو، محمدرضا رستمی در دومین روز (چهارشنبه) از هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو گفت: یکی از رویکردهایی که دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در دوسال گذشته به عنوان اولویت پیگیری کرده است موضوع «گردشگری سلامت» و «توسعه حوزه سلامت محور» است که در این راستا برای جذب سرمایه گذاران در این حوزه تلاش ها و اقدامات موثری در سطح ملی و منطقه ای انجام شده تا زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم شود. 
او ادامه داد: زیرساخت های لازم در بخش گردشگری سلامت در مناطق آزاد انزلی، کیش، چابهار و اروند، فراهم است و این مناطق آمادگی فعالیت در این حوزه را دارند.
رستمی تاکید کرد: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اقداماتی را در سطح بین المللی دنبال می کند تا راهکارهای توسعه اقتصادی و تقویت ارزآوری از طریق استفاده از مزیت های مناطق آزاد شناسایی و به مرحله اجرا گذاشته شود. 
هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان می دهد. 
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو