14/ گردشگری سلامت در کشور نیازمند «دیجیتال مارکتینگ» است

رئیس هیئت مدیره «شرکت گردشگری سلامت آریا» با اشاره به اینکه گردشگری سلامت در کشور نیازمند «دیجیتال مارکتینگ» است گفت: خدمات ارائه شده در این حوزه صرفه اقتصادی به همراه دارد و برای همین می توان سرمایه گذاری و هزینه های بیشتری در این بخش انجام شود.

به گزارش خبرنگار فرینا از منطقه آزاد ماکو، محمد هادی شجاری در دومین روز (چهارشنبه) از هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو گفت: قیمت مناسب،‌ کیفیت بالا، پزشکان برجسته و دیگر مزایا باعث شده است تا بتوان در گردشگری سلامت سرمایه گذاری و هزینه کرد. 
او تاکید کرد: گردشگری سلامت ایران به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد و باید با همکاری و همفکری همه فعالان این حوزه و نهادها و سازمان های مرتبط بسترهای این امر فراهم شود. 
شجاری با اشاره به اینکه سهم دیجیتال مارکتینگ از بازاریابی گردشگری سلامت در کشور هند حدود ۲۰ درصد است افزود: در دنیا به گردشگری سلامت به عنوان یک صنعت نگاه می‌شود؛ پس ما هم باید نگاهمان را تغییر دهیم. 
هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان می دهد. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو