17/ جامعه محلی باید از ظرفیت های مناطق آزاد بهره مند شوند

مشاور امور مذهبی معاونت فرهنگی گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد: جامعه محلی باید از ظرفیت های مناطق آزاد بهره مند شوند چرا که برای ارتقاء فرهنگی جامعه باید شهروندان از نظر معیشتی و فرهنگی غنی باشند.

به گزارش خبرنگار فرینا از منطقه آزاد ماکو، حجت الاسلام محمد احمدی در دومین روز (چهارشنبه) از هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو گفت: برای نیل به توسعه و ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه باید شهروندان آن جوامع از نظر معیشتی و فرهنگی غنی و توسعه یافته باشند. 
او ادامه داد: فرصتی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است که اگر خوب استفاده نشود اولا ظلم به خود کرده ایم و ثانیا در پیشگاه الهی مسئولیم. 
وی با اشاره به برگزاری هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی مناطق آزاد افزود: در این نشست ها مباحث و صحبت های خوبی انجام شده و ایده های خوبی ارائه شد که  باید جامه عمل نیز پوشانده شود.  
احمدی ادامه داد:‌ در مناطق آزاد دغدغه ای که دیدم این است که چرا با وجود منطقه گردشگری و اقتصادی شهروندانشان از نظر معیشتی و مالی ضعیف و آسیب پذیرند. 
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و جامعه اظهار داشت: مسئولین فرهنگی و گردشگری باید سیاست گذاری را بر اساس بهبود وضعیت فرهنگی، معیشت و ایجاد اشتغال برای جامعه تدوین کنند و ساکنین بومی باید از این امکانات مناطق آزاد بهرمند شوند.
هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان می دهد. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو