جزیره کیش میزبان مسابقات ورزشی ارتش‌های کشورهای IONS

مسابقات و گردهمایی کشورهای عضو آیونز IONS قرار است در دی ماه سال جاری به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار شود.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به منظور دریافت خط و مشی و هماهنگی های لازم در راستای اجرای هرچه بهتر مسابقات المپیک نظامیان 2019 در کشور چین، میزان آمادگی جسمانی کارکنان ارتش و نگاه تخصصی به ورزش‌های آبی مثل شنا، نجات غریق، پنجگانه دریایی و قایقرانی امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به همراه هیئتی با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر هم افزایی نیروها در حوزه سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان ارتش، ضمن علاقه‌مندی به فعالیت‌های ورزشی قهرمانی و همگانی، حمایت همه‌جانبه خود را از مسابقات بین المللی و حضور تیم‌های ارتش در آوردگاه‌های سیزم و جهان اعلام کرد.
رئیس سازمان تربیت بدنی بدنی ارتش ضمن تشکر از فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش بدلیل حمایت‌هایش از ورزش و تربیت بدنی ارتش، گزارش از وضعیت کلی ورزش ارتش و ظرفیت های موجود در این حوزه، میزان آمادگی جسمانی کارکنان پایور و وظیفه و همچنین فعالیت‌هایی که در حوزه تفریحات سالم جهت کارکنان و خانواده های آنان برنامه ریزی شده است، ارائه کرد.
امیر فولادی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات و گردهمایی کشورهای عضو آیونز IONS که قرار است در دی ماه سال جاری به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار شود، آمادگی این سازمان را در خصوص کمک به برگزاری شایسته این رویداد بین‌المللی اعلام کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو