ضرورت تهیه سند جامع نیروی انسانی در سازمان بنادر

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سند جامع برنامه نیروی انسانی باید تهیه شود تا براساس آن توسعه نیروی انسانی صورت پذیرد .

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، سعید سیدعلایی افزود: چابهار به عنوان منطقه ای استراتژیک و با پتانسیل اقتصادی فراوان نیازمند رویکرد و توجه ویژه است و باید در جهت حل مشکلات آن حرکت کنیم .
وی با اشاره به اینکه براساس برنامه اصلاح نظام اداری، اصلاح ساختار اداری در سازمان بنادر و دریانوردی مطرح است، افزود: نقشه راه برای اقدامات هر دستگاهی اصلاح ساختار نظام اداری است و با توجه به رویکردهای موجود، برنامه اصلاح ساختار را پیگیری خواهیم کرد تا به ادارات کل بنادر در کشور ابلاغ کنیم .
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: با توجه به جوان گرایی و استفاده از مدیران جوان در کشور سند جامع برنامه نیروی انسانی باید تهیه شود تا براساس آن اخذ مجوز استخدام صورت پذیرد تا در آینده سکانداری و مسئولیت های این سازمان توسط نیروهای جوان به بهترین شکل انجام شود .
سیدعلایی با اعلام اینکه کارگروه ویژه ای در سازمان بنادر و دریانوردی تشکیل شده که با توجه به شرایط مناطق مختلف کشور راهکارهای حل مشکلات را بررسی کنند، گفت: حضور اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر سطح کشور می تواند موجب شود تا از نزدیک مشکلات را درک کنیم و بروکراسی موجود را به حداقل برسانیم .
سید علایی در خصوص پروژه های متعدد عمرانی بندر چابهار گفت: این پروژه ها که نیازهای زیر ساختی و بستر سرمایه گذاری در این بندر اقیانوسی را فراهم می سازد با نگاه ویژه ای پیگیری خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو