بازدید مدیران گمرک جمهوری اسلامی ایران از هسته پیشران منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

مدیران گمرک جمهوری اسلامی ایران از بخش های مختلف هسته پیشران و ساختمان گمرک منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش فرینا، در این بازدید حسین تاجیک مجری راه اندازی منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به آغاز فعالیت هسته پیشران این منطقه آزاد با دستور ریاست محترم جمهور گفت: فاصله کوتاه با تهران و دسترسی آسان به انواع شیوه های حمل از مزایای منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) است.

تاجیک افزود: هم اکنون بخش اعظمی از امکانات و زیر ساخت ها برای فعالیت این منطقه آزاد فراهم شده و برنامه ریزی ها برای جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی در حال انجام بوده و هدف اصلی ما در این منطقه آزاد کمک به اقتصاد کشور و رشد تولید ملی است.

در ادامه این بازدید، آذر موحدی معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این بازدید با اشاره به احداث ساختمان اداری گمرک، انبارهای سرپوشیده و سرباز ، مسیرهای دسترسی و پارکینگ خودروهای سبک و سنگین در هسته پیشران منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی شهر فرودگاهی گفت: این معاونت با تمام توان نیاز های هسته پیشران را آماده نموده وبستر های مورد نیاز مجری راه اندازی منطقه آزاد را تامین کردیم و آماده تامین نیاز های مورد نظر برای جذب سرمایه گذاران هستیم.

در پایان نیز مرتضی فرخ زاده معاون مدیرکل مرکز واردات و مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر لزوم رفع نواقص جزئی پیش از استقرار گمرک در این منطقه آزاد تاکید کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.