انعقاد قرارداد نمایندگی شرکت MHCS قشم با شرکت ترکیه ای ARTIMET

مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم از انعقاد قرارداد نمایندگی این شرکت و با شرکت ترکیه ای آرتمیت در حوزه نظارت و بازرسی کالا از مبداء خبر داد.

به گزارش فرینا، شهروز آبراری لزرجانی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و پشتیبانی های حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این قرارداد تحت عنوان واگذاری نمایندگی دفتر شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در ترکیه به شرکت ARTIMET منعقد شد.
آبراری لزرجانی افزود: این قرارداد مورد تایید سازمان ملی استاندارد کشور و سفارت ایران در ترکیه بوده و با هدف تسهیل در ترخیص کالاهای وارداتی از ترکیه به ایران و به منظور آسان سازی خدمات ارایه شده به تجار و بازرگانان منعقد شده است.
به گفته وی، نمایندگی شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم، کالاهای وارداتی مشمول استاندارد را قبل از حمل به داخل کشور مورد بازرسی و تایید قرار داده و این امر موجب سرعت عمل بیشتری در هنگام ترخیص کالا در داخل کشور خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم افزود: این شرکت و مجموعه فعال در آن در تلاش اند تا منطبق بر سیاست های دولت و سازمان منطقه آزاد قشم در پیشرفت نظام اقتصادی کشور گام برداشته و به اهداف بیشتری در سطح ملی و بین المللی دست یابند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.