برپایی نمایشگاه عکس ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس در تبریز

دبیر جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس از برپایی نمایشگاه عکس ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس همزمان با چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش فرینا، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر، گفت: نمایشگاه عکس ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس همزمان با چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی آذربایجان‌شرقی و به مدت 3 روز از تاریخ 7 تا 9 مرداد 98 در تبریز برپا می شود.
نصیری تصریح کرد: در این نمایشگاه تصاویری از اجراهای ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس که نوروز 98 در منطقه آزاد ارس برگزار شد، در معرض دید مخاطبان اجراهای جشنواره تئاتر رضوی و علاقمندان به هنر قرار می گیرد.
دبیر جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس با اشاره به اینکه این نمایشگاه با مشارکت حوزه هنری در گالری ماه این سازمان برپا شده است، گفت: علاقمندان می توانند ضمن دیدن اجراهای جشنواره تئاتر رضوی در مجموعه هنری مهر و ماه از نمایشگاه عکس برپا شده نیز بازدید کنند.
نصیری افزود: علاقمندان می توانند در روزهای یاد شده و از ساعت 15 الی 19 از این نمایشگاه در آدرس تبریز، خیابان امام، پردیس سینمایی قدس، مجموعه هنری مهر و ماه، گالری ماه دیدن کنند.
گفتنی است، ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس فروردین 98 با حضور گروه‌های نمایشی از ۱۴ استان و ۴ منطقه آزاد کشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد و هفتمین دوره این جشنواره برای اجرا در فروردین 99 برنامه ریزی شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.