در دومین شب برنامه تلویزیونی"شب فیروزه‌ای"صورت گرفت؛

معرفی کارآفرینان منطقه آزاد چابهار

در دومین شب برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای که همزمان از شبکه‌های تهران و هامون به‌صورت زنده پخش شد، شرکت ماهوربافان بلوچی منطقه آزاد چابهار یکی از واحدهای تولیدی منطقه بعنوان کارآفرین معرفی شد.

به گزارش فرینا، مهدی امیرحسینی رئیس هیئت‌مدیره شرکت ماهوربافان بلوچی منطقه آزاد چابهار، گفت: این شرکت که از سال ۹۷ در پیکره صنعتی منطقه آغاز به کارکرده با ظرفیت تولید ۵۰۰ الی ۶۰۰ تن در سال انواع ادوات صید آبزیان جهت عرضه در شهرستان‌های چابهار و کنارک و نیز شرق استان هرمزگان تولید و برای ۷۰ نفر در دو شیفت کاری ایجاد اشتغال کرده است.

"فلور نظری" از بازیگران سرشناس تلویزیون و سینمای کشور، میهمان ویژه‌برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای بود که در کنار مجریان این برنامه، بهروز تشکری و حسن خمری به اجرای برنامه پرداخت.

در بخش دیگری از این برنامه خوانندگان محبوب و جوان چابهاری "عمار حسین زهی" و "نعیم علی" به اجرای موسیقی پاپ بلوچی پرداختند.

شایان‌ذکر است در دومین شب برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای که از دروازه اقیانوس منطقه آزاد چابهار پخش شد "محمد اکبر چاکرزهی" عضو هیئت‌مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.