پهلوگیری کشتی «بهداد» حامل گندم، در چابهار

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بندر چابهار مصمم است تا با تخلیه کشتی های حامل کالاهای اساسی با بالاترین سرعت مانع از افزایش قیمت کالا، حفظ تعادل و جو روانی بازار شود، گفت: تخلیه کشتی کانتینری لاستیک در کمتر از یک روز از اقدامات موثر در این زمینه است.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، حسین شهدادی در خصوص عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار افزود: کشتی «بهداد» حامل کالای اساسی گندم، در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد.
شهدادی گفت: این کشتی به صورت کاپوتاژ از بندر امام خمینی(ره) به مقصد بندر شهید بهشتی چابهار بارگیری شده است.
او افزود: بنادر ایران نقش مهمی در تأمین کالاهای اساسی مردم دارند و بندر اقیانوسی چابهار نیز از این حیث مستثنا نیست.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای افزایش کیفیت خدمات بندری، به دنبال سرعت تخلیه و بارگیری کشتی ها به ویژه کشتی های حامل کالاهای اساسی در بندر چابهار هستیم تا موجب افزایش رضایت صاحبان بار و کالا باشیم.
شهدادی با اشاره به اهمیت ایمنی و سرعت تخلیه کشتی ها، گفت: با توجه به نقش پررنگ کالاهای اساسی در زندگی مردم، اگر تخلیه این کالاها با سرعت مناسب انجام و به سوی بازارهای هدف در داخل کشور روانه شود، مانع از افزایش قیمت آن در اثر کمبود کالا و موجب تعادل جو روانی بازار می شود.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: در همین خصوص عملیات تخلیه کشتی کانتینری وارداتی دیگری که محتوی کالای اساسی لاستیک خودرو بود در کمتر از یک روز انجام شد که اقدام تأثیرگذاری در این حوزه محسوب می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو