انتقال بیش از ۱۷ هزار زائر از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام بیش از ۱۷ هزار زائر بیت الله الحرام از ترمینال سلام این مجموعه به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش فرینا، حسن خوشخو گفت: پروازهای حج ٩٨ از سیزدهم تیرماه با اعزام کارگزان این فریضه الهی آغاز شد و نخستین کاروان زائران نیز در هفدهم تیر ماه با بدرقه جمعی از مسئولان کشوری و لشکری راهی سرزمین وحی شدند.
خوشخو با اشاره به اینکه پروازهای حج امسال در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ترمینال سلام این مجموعه به عنوان مدرن ترین پایانه هوایی کشور در حال انجام است افزود: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، میزان رضایتمندی زائران از خدمات ارائه شده در این ترمینال تاکنون در سطح بالایی قرار گرفته است.
او گفت: با تلاش های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" نیز پروازها به صورت منظم و بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است و میزان تاخیر پرواز های حج نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است.
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به انجام ٧٢ سورتی پرواز از آغاز عملیات حج از فرودگاه امام (ره) افزود تاکنون ١٧هزار و ٦٦٢ زائر و ۳۸۴ هزار کیلوگرم بار تا تاریخ هفتم مردادماه با این پروازها  به سرزمین وحی منتقل شده اند و خوشبختانه عملیات حج امسال بسیار بهتر از سال گذشته صورت گرفته است. 
 گفتنی است، بر اساس برنامه ریزی ها عملیات پروازهای رفت حج تا ۱۶ مرداد ماه از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت و در این مدت حدود ۳۰ هزار زائر از این مجموعه راهی سرزمین وحی خواهند شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو