در آخرین قسمت برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای"؛

معرفی خدمات مشارکتی منطقه آزاد چابهار جهت توسعه فضاهای آموزشی منطقه

در آخرین شب برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای که مصادف شده بود با شب شهادت امام محمدتقی (ع) و همزمان از شبکه‌های تهران و هامون به‌صورت زنده پخش شد،"حسین علیمرادی"مؤسس و مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری خدمات و اهداف این موسسه را از بدو تأسیس در سال ۹۳ جهت محرومیت‌زدایی و توسعه بخش آموزشی و فرهنگی با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار و سایر خیران مدرسه‌ساز کشور تشریح نمود.

به گزارش فرینا، در این برنامه مشارکت ۵۰ درصدی سازمان منطقه آزاد چابهار با موسسه دست یاری به دشتیاری و سایر خیران مدرسه کشور جهت توسعه فضاهای آموزشی به تعداد ۸۰ کلاس در بخش دشتیاری چابهار پرداخته شد.

در ادامه این برنامه از خانواده معظم "شهید سلمان برجسته" از شهدای مدافع حرم که در سوریه به فیض شهادت نائل‌آمده تجلیل شد.

پدر آن شهید معزز به خاطرات و چگونگی شهادت و نیز عشق به وطن وی پرداخت و لوح تقدیری از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار، شبکه پنج سیما و شبکه استانی هامون به ایشان اهداء شد.

در بخش دیگری از این برنامه ۶۰ دقیقه‌ای که از دروازه اقیانوس منطقه آزاد چابهار پخش شد "مولوی عبدالرحمن عارفی" امام‌جمعه شهر نگور بخش دشتیاری چابهار سخنانی در ارتباط با جایگاه اهل‌بیت از منظر اهل سنت پرداخت.

"ابوالفضل فخرالدین صدیق شریف" از بازیگران سرشناس و پیشکسوت تلویزیون و سینمای کشور، میهمان ویژه‌برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای بود که در کنار مجری بهروز تشکری به اجرای برنامه پرداخت.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو