سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار می‌کند؛

جشنواره تابستانی بزرگ مونسون / بهار در چابهار در نیمه دوم مردادماه ۹۸

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اعلام اینکه در اقصی نقاط کشور موجی از گرما را فراگرفته است، نسیم بهاری مونسون در این فصل از سال انگیزه سفر به چابهار را دوچندان می‌کند، افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار برای مسافرین و گردشگرانی که چابهار به‌عنوان نقطه هدف خود انتخاب کرده‌اند، جشنواره بزرگ مونسون را از ۲۴ تا ۲۹ مردادماه ۹۸ با برنامه‌های شاد، مفرح و متنوع تدارک دیده است.

به گزارش فرینا، عدنان حسینی افزود: جشنواره غذاهای بومی و محلی با حضور بزرگان آشپزی کشور با طعم ذائقه‌های مختلف همراه با جوایز نفیس تجربه‌ای متفاوت برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره خواهد بود.

حسینی بابیان اینکه موسیقی آئینی و سنتی از جذابیت‌های خاصی برخورداراست، گفت: اجرای موسیقی محلی و بومی نقاط مختلف کشور به غنای این بخش از برنامه خواهد افزود.

وی افزود: معرفی صنایع‌دستی، سوغات هدایای استان‌های مختلف کشور بخش دیگری از جشنواره است که قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و شرکت‌کنندگان محصولات صنایع‌دستی و هدایا را عرضه می‌کنند.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار توریسم دریایی با محوریت ورزش‌های دریا محور ازجمله موج‌سواری در کنار بازی‌های بومی محلی در سواحل مکران را از برنامه‌های متنوع ورزشی عنوان کرد.

حسینی گفت: برای ایجاد فضایی مفرح و شاد برنامه‌هایی متنوع و جذاب در کنار کارناوال شادی برای کودکان تدارک دیده‌شده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.