مشارکت فعال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در توسعه جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت استفاده بهینه ازظرفیت‌های بخش خصوصی کشور درجهت رونق صنعت گردشگری و توسعه جزیره کیش تاکیدکرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا؛ غلامحسین مظفری در سفر به مشهد مقدس و در بازدید از مجموعه تجاری ـ گردشگری ثابت یکی از بزرگترین و خلاقانه ترین سازه تجاری که دراستان خراسان رضوی در حال ساخت است، با اشاره به ظرفیت‌های خوب مشهد مقدس برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی و گردشگری، از امضای تفاهم نامه‌های تجاری با سرمایه‌گذاران استان خراسان رضوی برای فعالیت اقتصادی در جزیره کیش خبر داد.

مظفری با اشاره به ابراز علاقمندی سرمایه‌گذاران استان خراسان رضوی برای فعالیت در جزیره کیش گفت: آشنایی با روند طراحی و اجرای سازه‌های تجاری در شهر مشهد که انبوهی از بهترین هتل‌های دنیا را در خود جای داده است فرصت مناسبی برای انتقال اطلاعات و آشنایی با دانش و تجارب کارشناسان این حوزه فراهم می کند.
وی با بیان اینکه جزیره کیش هم اکنون قطب سرمایه‌گذاری تجاری کشور شده است از تمایل سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری با کار آفرینان خلاق اقتصادی در استان خراسان رضوی و بهره مندی از اندیشه و افکار اقتصادی آنها در جهت رونق و توسعه همه جانبه کیش خبرداد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به طرح پیشنهادی آقای حسین ثابت مبنی بر راه اندازی و استفاده بهینه از انرژی خورشیدی و ایجاد کورس اسب دوانی در جزیره کیش گفت: سازمان منطقه آزادکیش با در اختیار قراردادن زمین جهت ساخت طرح‌های عمرانی آماده همکاری بابخش خصوصی است.
مظفری با اشاره به نقش موثر بخش خصوصی در رونق و توسعه اقتصادی افزود: با شفاف‌سازی و عدالت محوری، بخش خصوصی توانمند ترشده و رونق فضای کسب و کار توسعه همه جانبه محقق می شود. با این روند بخش خصوصی برای برون رفت از بحران اقتصادی ناشی از تشدید تحریم‌ها یاریگردولت خواهد بود.
وی گفت: با توجه به اصل 144 قانون اساسی، بخش خصوصی به عنوان رکن اصلی رونق اقتصادی کشور مورد توجه قرا گرفته است و ما به عنوان مجریان قانون باید امکانات و تسهیلات لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مجموعه تجاری گردشگری ثابت را نمونه ای از تجارت هنری ـ گردشگری خواند و خاطر نشان کرد: این سرمایه‌گذار خلاق در ارتقای کمی وکیفی کسب و کار و رونق اقتصادی و گردشگری جزیره کیش نیز نقش مهمی ایفاکرده است .

مظفری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هفتگی با سرمایه‌گذاران استان خراسان رضوی، فعال در کیش افزود: طرح‌های تجاری خیلی خوبی در کیش آغاز شده است. از طرفی بسیاری از سازندگان هتل در جزیره کیش در مشهد مالک هتل هستند و حتی بسیاری از سرمایه‌گذاران ساخت و ساز هتل از صنعت وارد عرصه گردشگری شده اند که نوید بسیار خوبی برای رونق و توسعه صنعت گردشگری است.

وی باتاکید بر نقش موثر مشارکت اندیشمندان تجاری در رشد صنعت گردشگری کشور گفت: برای حمایت و توسعه صنعت گردشگری، بزرگترین جشنواره هنری با حضور بیش از 100 نفر از هنرمندان تراز اول کشور در کیش برگزارشد. مظفری افزود: تلاش کردیم با هماهنگی کانون‌های گردشگری، هواپیمایی و مدیران هتل‌ها، گردشگران جشنواره تابستانی از تخفیف‌های خیلی خوبی برخوردارشوند به طوری که بلیط سفر هوایی کیش ایر تا پایان جشنواره کمتر از 200 هزار تومان خواهد بود و همچنین همه هتل‌های کیش با تخفیف 50 درصد از گردشگران پذیرایی می کنند و درمجموع حجم تردد بسیار خوب است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو