پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

  • شنبه 19 مرداد 1398 - 09:47
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
رضا مسرور مدیرعامل سازمان در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به فعالین حوزه رسانه تبریک گفت، در این پیام چنین آمده است:

در دوران معاصر "رسانه" یعنی قدرت و قدرت در دانش و آگاهی جامعه به عنوان یکی از مهمترین شاخص های توسعه متبلور می شود. در نتیجه با عنایت به جایگاهی که اصحاب رسانه در بازنشر اخبار در قالب مهمترین منبع تجزیه و تحلیل کارشناسان و بررسی عملکرد دولتمردان برعهده دارند، خبرنگاران از نقش محوری در دست یابی به اهداف توسعه پایدار و به ویژه افق سند چشم انداز توسعه ایران 1404 برخوردار می باشند.

انتخاب روز شهادت "شهید محمود صارمی" به منظور "نکوداشت روز خبرنگار" در تقویم رسمی ایران اسلامی تأکیدی است بر جانفشانی های فعالین عرصه رسانه و صاحبان قلم، که به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی بخشی؛ با بهره گیری از دانش، چشمان بینا، زبان گویا و صادقانه خود، مسئولانه در مسیر آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارند.

اینجانب از مساعی ارزشمند خبرنگاران، روزنامه نگاران و تمامی فعالین عرصه رسانه استانی و کشوری در پوشش موفقیت ها و نگاه موشکافانه به مسائل منطقه آزاد انزلی قدردانی نموده و توفیق روزافزون شما عزیزان را در مسیر اطلاع رسانی صحیح، دقیق، بی طرفانه و سریع رویدادها و تحولات، به ویژه اخبار مرتبط با این منطقه از خداوند منان مسئلت دارم.

بی تردید دست یابی سازمان منطقه آزاد انزلی به موفقیت های سال های اخیر در حوزه های اقتصاد مقاومتی، صادرات، جذب سرمایه گذار خارجی، حضور شرکت های نوآور، فناور و دانش بنیان و ارتقاء سطح شاخص های توسعه ای، مرهون همراهی اصحاب رسانه است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو