آمادگی منطقه آزاد چابهار برای برگزاری جشنواره تابستانی مونسون

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سازمان با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، آمادگی لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار را دارد.

به گزارش فرینا، "محمداکبر چاکرزهی" در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های چابهار و کنارک افزود: این جشنواره با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از ۲۴ تا ۲۹ مردادماه ۹۸ برگزار می شود.

چاکرزهی از رقابت سرآشپزهای کشور از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه ۹۸ در این جشنواره را رویدادی مهم توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به استقبال در شرکت مهلت ثبت نام تا ۲۵ مردادماه تمدید شده است تا افراد بیشتری بتوانند در این رقابت شرکت کنند.

وی بیان کرد: رقابت سرآشپزها می تواند منجر به معرفی بسیاری از غذاهای محلی استان سیستان و بلوچستان که تاکنون ناشناخته مانده اند شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: نمایشگاه سوغات، هدایا و صنایع دستی مناطق مختلف کشور از دیگر برنامه های این جشنواره است.

چاکرزهی خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضایی متنوع و شاد برای مسافرین، گردشگران و شهروندان برنامه هایی فرهنگی و هنری از جمله موسیقی سنتی نواحی مختلف کشور تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: ورزش های دریا محور مانند موج سواری، اسکی روی آب و قایق سواری و دیگر ورزش های ساحلی نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در نشست های آتی با استانداری و کمیته سوخت استان سیستان و بلوچستان تمهیدات و تدابیری جهت مشکل سوخت خودروهای مسافران باتوجه به بعد مسافت اندیشیده خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو