باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم تاسیس می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از پایه‌گذاری باشگاه خبرنگاران در این منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی با هدف ایجاد زنجیره منسجم رسانه ای خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ‌زاده در دیدار اصحاب رسانه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت اظهار گفت: برخورداری از رسانه و خبرنگاران فعال ویژگی مشترک تمام کشورهای توسعه یافته است.

شیخ زاده سطح شفافیت در این کشورها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از این رو چنین برداشتی حاصل می‌شود که می‌توان از مجرای شفافیت به توسعه دست یافت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: آزادی و نقد منصفانه رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی تسهیل‌گر مسیر توسعه است.

شیخ‌زاده از تاسیس باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم خبر داد و گفت: تامین اعتبار طرح از سوی سازمان منطقه آزاد قشم انجام و مقدمات کار در مراحل پایانی قرار دارد.

وی هدف از این اقدام را ایجاد زنجیره منسجم خبری در جزیره قشم برشمرد و ادامه داد: خبرنگاران جزیره اعضای هیئت رئیسه این باشگاه را تشکیل می‌دهند و علاوه بر راهبری، آموزش افراد علاقه‌مند به عضویت نیزتوسط آنان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم از تمامی روستاها برای تولید محتوا جذب نیرو خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود بیشترین اخبار تولیدی مربوط به عملکرد دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی باشد.

شیخ‌زاد خاطرنشان کرد: خرید محتوای تولیدی و نشر اخبار برجسته در خبرگزاری‌ها و پورتال سازمان منطقه قشم از جمله برنامه‌های حمایتی پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: رشد خبرنگاران و خبرگزاری‌ها در جزیره قشم طی سنوات اخیر کاملا محسوس است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو