پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز خبرنگار

  • شنبه 19 مرداد 1398 - 09:30
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی با صدور پیامی به‌ مناسبت روز خبرنگار، فرا رسیدن 17 مرداد را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.
 متن کامل پیام رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تقدیم به نویسندگان توانای حوزه اطلاع رسانی 

"حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس."
پیامبر اکرم (ص)

روز خبرنگار همواره یادآور قلم هایی است که در راه حقیقت جویی و حقیقت پویی هیچ هراسی به دل راه نمی دهند و با همتی افزون در راستای بالا بردن سطح آگاهی جامعه درتلاشند.
خبرنگاران، همواره پرچم دار لحظات سرنوشت ساز ایران اسلامی بوده اند و با قلم بصیرت آفرین خود در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشیده‌اند. 
  
 نقش تاثیرگذار خبرنگاران جزیره قشم به عنوان رکن چهارم دموکراسی و شفافیت در شناساندن ظرفیت های ارزشمند جزیره به عنوان یکی از کلیدی ترین مناطق تجاری، اقتصادی، گردشگری و صنعتی کشور بر همگان نمایان است و بی شک، قلم توانمند شما اصحاب رسانه در معرفی هر چه وسیع تر و دقیق تر قشم و تبدیل آن به مرکزی برای جذب سرمایه گذاران و گردشگران بسیار کارآمد است.
درود بر شما که با انصاف هرچه بیشتر از جان مایه گذاشته و در عرصه اطلاع رسانی و خبر موجبات تحقق سیاست های ترقی جزیره و مردم آن را فراهم می کنید.

روز خبرنگار، یادبودی از خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار پرتوان خبرگزاری ایرنا به همراه هشت تن از دیپلمات های کشورمان است که در مسیر نشر حقایق از جان مایه گذاشتند و نمادی برای احترام به حقوق ملتی است که دسترسی به اطلاعات صحیح و مبتنی بر حقایق را حق خود دانسته و آن را حتی به قیمت ارزشمندترین داشته خود، گرامی می دارند.
این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفته، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم.

حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل
سازمان منطقه آزاد قشم

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو