اجرای تعهدات شرکت هواپیمایی ایران در فرودگاه آیت اله جمی

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اجرای تعهدات این شرکت در فرودگاه آیت اله جمی خبر داد.

به گزارش فرینا؛ سیاوش امیر مکری ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه آبادان جهت هماهنگی جهت مراسم تکریم و معارفه مدیر فرودگاه آبادان گفت: من شاهد مقاومت شهرهای آبادان و خرمشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده ام و امروز بابت شرایط کنونی موجود، شرمنده هستیم و باید تمام تلاش خویش را بگذاریم جهت آباد کردن دوباره این منطقه.

امیر مکری بیان کرد: فرودگاه آبادان یک سابقه تاریخی بسیار درخشانی دارد و وظیفه خود می دانیم دوران طلایی آبادان را مجددا احیاء کنیم. در همین راستا هرچه که مدیران گذشته این شرکت با سازمان شما توافق کرده اند ما نیز موظف به اجرای آن  تعهدات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه فرودگاه آبادان زیرساخت های عملیاتی بسیار خوبی دارد؛ شاید نیاز باشد بیش از آن چیزی که در گذشته توافق شده به آبادان توجه کرد و این مهم حتما در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران حضور پروانه سهرابی مدیر جدید فرودگاه آبادان و شناختی که از منطقه دارد را امتیاز بزرگی دانست و افزود: خیال ما راحت است که خانم سهرابی برنامه هایی که در نظر داریم و توافق های مان را پیگیری خواهند کرد و به نتیجه مطلوب خواهند رساند.

امیر مکری با تشکر از زحمات مدیران گذشته، تأکید کرد: قطعا با حضور پروانه سهرابی بیش از پیش تجهیز فرودگاه آبادان رو به جلو خواهد رفت و همچنان ضمن حمایت خویش نسبت به وی، انتظار داریم نمایندگان و دیگر مسئولین نیز به گونه ای از ایشان حمایت کنند  تا با انگیزه و اعتماد بیشتر بتوانند برنامه هایی که برایشان تنظیم و تعیین می کنیم، به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: ایمان دارم از این انتخاب سربلند بیرون خواهیم آمد و امیدواریم در سفر بعد به آبادان بتوانیم ترمینال جدید فرودگاه آیت جمی را افتتاح و همکاری های دیگر در بحث محوطه سازی و تکمیل پروژه هایی که از قبل آغاز شده است را نیز به سرانجام برسانیم.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.