طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی مساجد اروند اجرایی شد

مدیر هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد از برگزاری طرح اوقات فراغت خبر داد و گفت: یکی از رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه آزاد اروند با توجه به فرا رسیدن تابستان طرح اوقات فراغت است که با هدف جذب جوانان برگزار می شود.

به گزارش فرینا؛ حمید بحرینی با تأکید بر هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی هنری در کانون های مساجد تصریح کرد: پیرو جلساتی که با اهالی فرهنگ و هنر، معاونت فرهنگی و اداره کل ارشاد سازمان منطقه آزاد اروند برگزار کرده ایم، قرار بر این شد برنامه های اوقات فراغت را با رویکرد توانمند سازی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت روحیه معنوی و فرهنگی برای اعضاء کانون ها و عموم مردم اجرایی شود.

بحرینی با اشاره به اهمیت هرچه غنی تر کردن اوقات فراغت فرزندان در ایام تابستان افزود: یکی از برنامه های کاربردی و اثرگذار در این برهه از زمان با توجه به روحیه پرشور و انرژی نسل جوان، بحث تخصصی کردن کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت توانمندسازی آنها است که با توجه به همین رویکرد ما نیز برنامه های فرهنگی و هنری را تعریف کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تعامل بسیار خوبی با انجمن های هنری و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته ایم؛ به طور مثال انجمن تئاتر خیابانی هم در خرمشهر و هم در آبادان با تشکیل گروه های تئاتری جهت آموزش در مساجد اقدام کرده اند.

مدیر هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد گفت: برنامه های دینی و مذهبی مساجد نیز با انسجام بسیار خوبی در حال انجام است؛ خصوصا در ایام دهه کرامت یکی از برنامه های ویژه ای که برگزار شد، استقبال از خدام امام رضا(ع) و حضرمعصومه(س) و حضورشان در مساجد منطقه بود که هر ساله طی مراسمی از بیمارستان ها و مراسم خیریه نیز بازدید بعمل می آورند که به لحاظ تبرک جریان سازی فرهنگی کرامت می شود.

شایان ذکر است؛ تشکیل گروه های سرود و آموزش، سه روز در هفته تماشای رایگان فیلم در سینما مهر آبادان، دوره های عکاسی، سواد رسانه ای، کلاس های ورزشی… از جمله برنامه هایی است که کانون های مساجد در حال برگزاری آن هستند.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو