مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) :

عملیات رفت زائران خانه خدا از ایستگاه تهران پایان یافت / انجام ۹۴ پرواز به مقاصد مدینه و جده از فرودگاه امام (ره)

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اتمام عملیات پروازهای رفت زائران سرزمین وحی با انجام ۹۴ سورتی پرواز خبر داد.

به گزارش فرینا، علی رستمی با اشاره به اینکه عملیات پروازهای زائران حج ۹۸ از هفدهم تیرماه از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز شده بود اظهار داشت این عملیات شب گذشته با انجام پرواز شماره ۱۴۵۶ به مقصد جده پایان یافت.

رستمی افزود: در این بازه زمانی ۹۴ پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به دو مقصد پروازی مدینه و جده انجام گرفت و ۲۳ هزار زائر و ۴۲۸ تن بار با این پروازها به عربستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پر ترافیک ترین ایستگاه پروازی حج ۹۸ بود گفت: با بهره برداری از ترمینال سلام این امکان را داشتیم تا در فضایی متفاوت نسبت به سال های گذشته میزبان زائران سرزمین وحی باشیم و امکانات بهتری را برای رفاه و آرامش این عزیزان فراهم کنیم.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: فضای پارک مناسب برای خودروها، خوانا بودن محیط، برپایی جلسات روایتگری، ایستگاه مطالعه، پذیرایی و ایجاد محل استراحت بخشی از امکاناتی بود که در ترمینال سلام برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شد.

رستمی افزود: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته توسط واحد بهبود کیفیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، رضایتمندی زائران گرامی از خدمات ارائه شده در ترمینال سلام در سطح بالایی قرار دارد و نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری را در رضایت زائران خانه خدا از خدمات فرودگاهی در فرودگاه امام (ره) شاهد هستیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو