برگزاری پنجمین دوره فن بازار ملّی سلامت درمنطقه آزادچابهار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پنجمین فن بازار ملّی سلامت از 16 تا 17 آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار برگزار خواهد شد.

به گزارش فرینا، سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: حضور همزمان اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و سایر نخبگان، محققان، مخترعان و صاحبان ایده در کنار فعالان صنعت سلامت و مشتریان این بازارفرصت بی نظیری را برای توسعه فناوری سلامت فراهم خواهد کرد.

شهری با اشاره به جریان اجتناب ناپذیری که برای تبدیل اطلاعات تئوری به دانش کاربردی و سپس تولید محصول مورد نیاز جامعه شروع شده است گفت: سهم دانشگاه‌های ما در تجاری سازی، برند سازی و تولید محصولات سخت‌افزاری و نرم افزاری که عملا به ارتقاء سلامت مردم منجر شود در حدّ و اندازه جایگاه مان در فرایند تولید علم نیست.

وی شرکت صاحبان دانش در این فن بازار را فرصت ارزشمندی برای اطلاع از نیاز های مردم در حوزه سلامت برشمرد و افزود: شرکت در این رویداد فناورانه صرفا به دانشگاهیان و فعالان حوزه سلامت منحصر نمی‌شود و همه صاحبان ایده در حوزه های فنی و مهندسی و حتی علوم انسانی نیز می توانند با شرکت در این همایش در روند توسعه سلامت نقش داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به توانمندی های علمی دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در سیستان و بلوچستان از همکاری این دانشگاه ها در برگزاری این رویداد مهم استانی، منطقه ای و کشوری استقبال کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه و قابلیت استفاده از فرصت مجاورت با کشورهای حوزه خلیج فارس و شبه قاره هند از همه سرمایه گذاران و تولید کنندگان نیز دعوت می کنیم تا با حضور در این رویداد علمی و کاربردی با ایده های نو و اختراعات جدید محققان و پژوهشگران دانشگاهی آشنا شوند.

پنجمین فن بازار ملّی سلامت از 16 تا 17 آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار برگزار خواهد شد و تمامی صاحبان ایده، فن آوران، سرمایه گذاران، صنعتگران و مخترعان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه "پنجمین فن بازار ملّی سلامت" از نحوه شرکت در این فن بازار کسب اطلاع کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو