پرواز اختصاصی حاجیان بیمار در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست 

صبح امروز پرواز ١٤٠٣ هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران "هما" با ۱۹۲ مسافر که در بین آن ٦٠ بیمار ویلچری و ١٢ بیمار برانکاردی بود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست .

به گزارش فرینا، مدیر عملیات حج فرودگاه امام خمینی (ره) با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور تسریع درانتقال حجاج بیمار از عربستان، هواپیمایی جمهوری اسلامی ( هما) با اعزام یک فروند هواپیمای ایرباس به صورت اختصاصی امروز صبح این عزیزان را از جده به تهران منتقل کرد.
محمدرضا فردی گفت: در این پرواز فوق العاده و اختصاصی که ١٩٢ مسافر داشت، ٦٠ حاجی بیمار ویلچری و ١٢حاجی بیمار برانکاردی حضور داشت که با همکاری و هماهنگی لازم با تیم های پزشکی به بهتربن نحوه ممکن به مراکز درمانی انتقال داده شدند.  
فردی با تشریح تسهیلات و تمهیدات لازم درخصوص استقبال خانواده حجاج در ترمینال سلام گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری سایر ارگانهای مستقر آماده استقبال و میزبانی از حاجیان خانه خدا وخانواده ایشان در ترمینال گالری سلام خواهیم بود. 
گفتنی است؛ عملیات بازگشت حجاج خانه خدا از امروز آغاز و تا هفدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت و در این مدت حدود ٢٣ هزار نفر از حجاج بیت الله الحرام وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواهند شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.