دعوت از 15کودک و نوجوان برای داوری فیلم‌های کودک در منطقه آزاد اروند

دعوت از 15 کودک و نوجوان بعنوان داور تحلیلی سینمای کودک و نوجوان با هدف انتخاب 2 فیلم برتر در جشنواره فیلم‌های کودک در منطقه آزاد اروند.

به گزارش فرینا؛ در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما مهر آبادان، بخشی  با عنوان داوری کودکان و نوجوانان نیز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ در این اقدام حدود 15 کودک و نوجوان در رده سنی9 تا 15 سال از بین دانش آموزان دوست دار سینما انتخاب شده اند که با در دست داشتن کارت داوری که برایشان صادر شده، از ابتدای جشنواره در اکران  فیلم ها حضور پیدا می کنند و بعد از دیدن هر فیلم با پرکردن فرم های مخصوص نظر خودشان را در خصوص آن فیلم اعلام کرده و در پایان از 10 فیلم اکران شده 2 فیلم که بیشترین رأی را کسب نموده، انتخاب و به ستاد جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان بعنوان فیلم های برنده در منطقه آزاد اروند معرفی می شوند.

شایان ذکر است؛ هم زمان با سراسر کشور، سی‌و دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به مدت ۵روز از تاریخ ۳۱مرداد لغایت ۴شهریور با اکران ده فیلم ایرانی و خارجی حوزه کودک و نوجوان در منطقه آزاد اروند و در محل سینما مهر آبادان برگزار خواهد شد.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو