تسریع در اجرای پروژه توسعه گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد

عملیات اجرایی پروژه ۴۱ میلیارد ریالی توسعه گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد در خصوص طراحی، ساخت و نصب انبارهای سرپوشیده(سوله) و فنس کشی اطراف محوطه شتاب گرفت.

گزارش قرینا، مدیر توسعه و زیر ساخت منطقه ویژه اقتصادی لامرد می افزاید: با پیگیری مدیر عامل و سایر دست اندرکاران، این پروژه که تکمیل آن در آستانه بهره برداری از فاز نخست مجتمع آلومینیوم جنوب از اهمیت زیادی برخوردار است همزمان با هفته دولت در مسیر ساخت و ساز از شتاب بیشتری  برخوردار شد.

بر پایه آن گزارش با تاکید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و پیگیری دست اندرکاران ذیربط برای رفع موانع فراروی تسریع در انجام این عملیات  اقدام لازم به عمل آمد  و تکمیل و تحویل این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

مخلوط ریزی، فونداسیون، دیوار چینی، فنس کشی، محوطه روباز، سوله های سرپوشیده، تاسیسات برقی و مکانیکی و سکوهای بارانداز از جمله  اجزای مختلف این پروژه  می باشد.

این گزارش می افزاید: سوله سه هزار متر مربعی گمرک این منطقه شامل دو دستگاه سوله دو قلو  ۱۵۰۰ متر مربع با دهانه ۲۵ متری، ارتفاع هفت متر و احداث حصار (فنس کشی)حدود دو هزار  و ۷۵۰ متر طول است که  هزینه آن از محل اعتبارات منطقه ویژه اقتصادی لامرد تامین و پرداخت می شود.

شایان ذکر است ساختمان درب خروج گمرک و باسکول۱۲۰ تنی این منطقه پیشتر از این با اعتباری افزودن بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  احداث شده است.

با حمایت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و تعامل مسئولان ارشد گمرک کشور و استان فارس علاوه بر رویه حقوقی و قضایی، در سال جاری رویه‌های واردات قطعی، ورود موقت، خروج موقت، مرجوعی و ترانزیت مبدا جهت واحدهای تولیدی مستقر در منطقه اجرایی شده که این امر نقش برجسته‌ای در افزایش فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و رونق تولید در این منطقه دارد.

گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی لامرد در  جنوب استان فارس واقع است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو