برگزاری جلسه هم اندیشی جشنواره گردشگری سلامت در منطقه آزاد اروند

اولین جلسه هم اندیشی مشترک میان سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان، جهت برگزاری جشنواره گردشگری سلامت تشکیل شد.

به گزارش فرینا؛ با توجه به ظرفیت بالای منطقه و هم مرز بودن با کشور عراق (خصوصا استان پر جمعیت بصره)، این سازمان در نظر دارد با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط، اولین نمایشگاه گردشگری سلامت با هدف تبدیل شدن اروند به یکی از قطب های این صنعت را برگزار کند.

گفتنی است؛ این رویداد برای فعالان و ذی‌نفعان صنعت گردشگری سلامت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود لذا در اولین جلسه ای که در همین راستا برگزار شد دو طرف با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود به بررسی این طرح و برنامه های جنبی آن پرداختند.

شایان ذکر است؛ از عمده اهداف این جشنواره تبادل گردشگر سلامت با کشور همسایه عراق خواهد بود تا از ظرفیت‌های گردشگری دو کشور استفاده شود.

خاطرنشان باید کرد؛ خواست طراحان برگزاری جشنواره گردشگری سلامت در منطقه آزاد اروند بر این است که شرایط به گونه ای مهیا شود که جشنواره مذکور در زمستان سال جاری برگزار گردد؛ هرچند تاریخ مشخصی هنوز برای آن در نظر گرفته نشده اما در اولین جلسه هم اندیشی بنا بر این گذارده شد که با همکاری و هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی منطقه، زیرساخت های لازم به زودی فراهم شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.