همزمان با چهارمین روز از هفته دولت؛

بهره برداری از ۲ واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری ۶۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی در ماکو

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت واحدهای تولیدی فراوری و بسته بندی کشمش و مونتاژ موتور آسانسور با حجم سرمایه گذاری ۶۲ میلیارد ریال به بهرداری رسید.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین افتتاح این واحدهای تولیدی گفت: افزایش بهره وری نیروی انسانی یکی از مهمترین ضرورت های رسیدن به یک رشد اقتصادی پایدار است.

محمدرضا عبدالرحیمی با اشاره به اینکه در دنیای کنونی رقابت در صحنه های جهانی به ویژه در اقتصاد ابعاد تازه تری به خود گرفته است افزود: موفقیت در این رقابت ها نیازمند دست یابی به سـطح بالاتری از بهـره وری است. 

عبدالرحیمی با اشاره به ضرورت انتقال فناوری های پیشرفته جهانی به داخل کشور اظهارداشت:  رویکرد دولت برون گرایی اقتصادی است و با توجه به تربیت نیروی انسانی متخصص جوان در کشورمان، توان بالقوه ای برای بهره گیری از این ظرفیت به عنوان نیروی قابل رقابت در عرصه بین المللی وجود دارد. 

گفتنی است؛ واحد تولیدی مونتاژ موتور آسانسور با میزان سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریال بخش خصوصی داخلی و خارجی و سرمایه در گردش یک میلیون دلاری با میزان اشتغالزایی ۲۰ نفر و واحد فراوری و بسته بندی کشمش با میزان سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲۰ نفر در شهرک صنایع سبک جدیدالتاسیس ماکو به بهره برداری رسید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.