افتتاح اولین آموزشگاه طلا و جواهر سازی خوزستان در منطقه آزاد اروند

به مناسبت هفته دولت اولین آموزشگاه طلا و جواهرسازی استان خوزستان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، در منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

به گزارش فرینا، صبح امروز و با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولین محلی، آموزشگاه طلا و جواهرسازی زرگران در آبادان به بهره برداری رسید.

در این آئین قدرت اله طمیمیان با تأکید بر امر مهارت آموزی در ایجاد اشتغال پایدار، گفت: بی شک مهارت آموزی بسیار اثربخش بوده و در شریط کنونی که با لشکر عظیمی از جامعه بیکار مواجه هستیم می توان از طریق آموزش مهارت های مختلف تولید اشتغال کرد و این معضل بزرگ را از میان برداشت.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند طی بازدید از این کارگاه خاطرنشان کرد: معاونت سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد اروند به دنبال این است که با همکاری بخش خصوصی در صورت تقاضای سرمایه گذار، پارک طلا و جواهر را در منطقه راه اندازی کند تا تولید کنندگان و فروشندگان این صنف بتوانند ساماندهی شوند.

گفتنی است؛ آموزشگاه طلا و جواهرسازی زرگران با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای، با اعطای دیپلم بین المللی قابل ترجمه برای آقایان و خانم ها در هر دوره طبق زمان مصوب شده طی 542 ساعت، به علاقه مندان آموزش های لازم را ارائه خواهند داد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو