افتتاح اولین مرکز همگانی خرید خودرو در منطقه آزاد اروند

  • چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 14:33
  • اروند
  • 0 دیدگاه
اولین مرکز همگانی خرید خودرو «ماشین بازار» با مشارکت بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند، افتتاح شد.

به گزارش فرینا، هم زمان با هفته دولت و در آئین افتتاح پروژه های شهری آبادان، اولین مرکز همگانی خرید خودرو جاده علی بن ابی طالب(ع) مسیر کندرو جاده آبادان ـ ماهشهر، در منطقه آزاد اروند مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند در آئین افتتاح این پروژه ضمن اشاره به مزایای آن، گفت: این طرح در زمینی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع در مدت ۱۸ ماه با سرمایه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، احداث شده است.

سید علی موسوی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده و علاوه بر آن۴۰۰ فرصت شغلی دیگر نیز به شکل غیر مستقیم بوجود آمده است.

موسوی افزود: این طرح در راستای مصوبات کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی منطقه آزاد اروند و همچنین مصوبات شورای ترافیک شهرستان آبادان با مشارکت بخش خصوصی، محلی برای فروشندگان سیار خودرو احداث و در حال حاضر آماده بهره برداری ست .

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این محل روزانه ظرفیت حضور بیش از ۱۰۰۰فروشنده سیار خودرو را دارد و از شاخصه های مهم آن می توان به مواردی همچون بر طرف نمودن معضل گره ترافیکی سطح شهرعلی الخصوص میدان طیب و پل کابلی، استقرار محل های کارشناسی فنی و انتظامی، تمرکز معاملات خودرو در طرح کلان شهرک خودرویی، مجاورت با شهرک خودرویی جهت تنظیم قرارداد ها برای افراد، استفاده از امکانات شهرک خودرویی مانند کارواش، دفاتر اداری، پلیس +۱۰، تعویض پلاک، دفاتر بیمه، رستوران و اماکن رفاهی و…اشاره نمود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو