3 / سازمان منطقه آزاد کیش صاحب جزیره مصنوعی می شود

با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور، تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در زمینه لایروبی حوضچه شرقی بندرتجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی به امضاء رسید.

به گزارش فرینا، همزمان با هفته دولت در نشست مشترك غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش و سعید محمد فرمانده  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تفاهم نامه همکاری ميان طرفين به امضاء رسيد.
تکمیل مطالعات و اجرای پروژه عملیات لایروبی حوضچه شرقی بندر تجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی به صورت طرح و ساخت (EPC) که شامل طراحی و مهندسی ساخت این جزیره مصنوعی، ساخت دایک موقت، لایروبی، استحصال و تراکم دینامکی است از جمله مفادی است که در تفاهم نامه مذکور به امضا طرفین رسید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه تصریح کرد: با توجه به این که کیش میزبان پروژه های بزرگ و در سطح ملی است از این رو کیفیت انجام پروژه برای سازمان منطقه آزاد کیش حایز اهمیت است؛ لذا این سازمان سعی دارد بابهره گیری از پتانسیل شرکت های مطرح داخلی گام های اساسی را در زمینه رشد و توسعه کیش و عملی نمودن ماموریت های این سازمان بردارد.
مظفری افزود: با اجرایی شدن این تفاهم نامه، سازمان منطقه آزاد کیش صاحب جزیره مصنوعی به ابعاد 500 هزار متر مربع  می شود که برای آن کاربری های تفریحی و مسکونی در نظرگرفته شده است.
جزیره کیش با 91کیلومتر مربع مساحت سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و دویست هزار گردشگر است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو