منطقه ویژه اقتصادی پیام حائز رتبه برتر در نمایشگاه الكامپ ۲۰۱۹ شد

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام حائز رتبه برتر در هم افزایی و یکپارچگی در ارائه محصول بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ شد.

به گزارش فرینا، این منطقه ویژه اقتصادی که در غرفه ای به وسعت 200 متر در سالن 5 بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور داشت نسبت به معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای منطقه و همچنین تعامل با بخش های خصوصی و دولتی جهت سرمایه گذاری اقدام کرده است.
 منطقه ویژه اقتصادی پیام در مراسم معرفی برترین های الکامپ 98 که چهارشنبه ۶ شهریور در سالن تشریفات هتل سیمرغ با حضور رئیس سازمان صنفی ، رئیس نمایشگاه بین المللی و جمعی از مسئولان و شرکت های دارای غرفه در نمایشگاه  برگزار شد به عنوان رتبه برتر هم افزایی و یکپارچگی در ارائه محصول معرفی شد.
محمدرضا حبیبی عضو هیات مدیره فرودگاه پیام به نمایندگی از این مجموعه در مراسم شرکت و لوح و تندیس نمایشگاه را دریافت کرد.
بنابراین گزارش بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در فضای حدود 65 هزار مترمربع در 20 سالن برگزار شد که 429 شرکت در حوزه فناوری اطلاعات 228 شرکت استارتاپی، 132 کانتر استارتاپ و 34 نهاد دولتی حضور داشتند.
این گزارش می افزاید منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تنها منطقه ویژه اقتصادی بوده که با توجه به دارا بودن ظرفیت های IT،ICT در نمایشگاه الکامپ حضور داشته است.
بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ در 27 الی 30 تیرماه 1398 و با شعار آینده بهتر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که بنابر اعلام رئیس سازمان نظام صنفی 26 دوره این نمایشگاه 27 تا 30 تیر 1399 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.