نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: 

اقتصاد مقاومتی در ارس تجلی یافته است 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اقدامات صورت گرفته در منطقه آزاد ارس مصداق بارز عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است. 

به گزارش فرینا، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم بهره برداری از بخش اول پروژه های سرمایه گذاری، تولیدی و ورزشی هفته دولت منطقه آزاد ارس، افزود: تنها راه نجات کشور، حرکت به سمت رونق تولید داخلی است و مسیری که منطقه آزاد ارس در این زمینه در پیش گرفته است، نشان دهنده عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در این منطقه است. 
آیت الله آل هاشم گفت: فعالیت های صورت گرفته نشان می دهد که سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس نیز هم پای مسئولان منطقه به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفته اند. 
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس از ابعاد مختلف دارای اهمیت است، گفت: بیشتر پروژه هایی که امروز در منطقه آزاد ارس به بهره برداری رسیده است، در مدت زمان اندکی بین 2 تا 3 ماه احداث شده اند. 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: کمک به تسریع در راه اندازی واحدهای تولیدی، موضوعی است که باید جدی گرفته شود و اقدامات صورت گرفته در منطقه آزاد ارس باید الگویی برای تمام کشور باشد. 
آیت الله آل هاشم، تاکید کرد: واحدهای افتتاح شده امروز توسط سرمایه گذارانی احداث شده اند که قبلا واردکننده و فروشنده همین محصولات بودند. 
وی ادامه داد: تخصص در حوزه فعالیت و شناخت از بازارهای داخلی و خارجی محصولاتی که تولید می شود، در موفقیت واحدهای افتتاح شده موثر خواهد بود. 
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به افتتاح سالن ورزش های سنتی و زورخانه ارس، گفت: اهتمام سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه توسعه ورزش و توجه به ورزش های باستانی و سنتی شایسته تقدیر است. 
آیت الله آل هاشم در پایان گفت: دشمنان کشور بدانند که تحریم ها ما را مقاومتر می کنند و به برکت همین تحریم ها از واردکننده به تولید کننده بسیاری از محصولات تبدیل شده ایم.
گفتنی است، درمرحله نخست افتتاح پروژه های سرمایه گذاری به مناسبت هفته دولت؛ 7پروژه صنعتی، گردشگری، ورزشی و عمرانی از بین 27 پروژه آماده افتتاح منطقه آزاد ارس به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو