افتتاح یک واحد صنعتی در منطقه آزاد اروند

واحد صنعتی (طراح سازان اروند شیمی) با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در شهرک صنعتی آبادان افتتاح شد.

به گزارش فرینا؛ معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص گفت: فازاول این شرکت تولید مواد شیمیایی پری پل (مواد اولیه فوم سرد و ساندویچ پنل) و افزودنی رنگ هوشمند با ظرفیت پنج هزار تن در سال است.

سید علی موسوی میزان سرمایه گذاری این واحد صنعتی را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سرمایه این شرکت از سوی بخش خصوصی تامین شده و ۱۸ نفر نیز در این شرکت مشغول به کار شدند.

موسوی اظهار داشت: این واحد صنعتی مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های تولید اتومبیل و کارخانه های ساندویچ پنل، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی را تولید می کند.

وی صادرات مواد اولیه تولید شده در این شرکت را یادآور شد و گفت: مواد اولیه تولید شده در این واحد صنعتی به کشورهای عراق، هند و ترکیه صادر می شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: امید است در بهمن ماه سال جاری شاهد افتتاح فازهای بعدی این واحد صنعتی باشیم که در در فاز دوم تولید افزودنی بنزین (بالابرنده اوکتان و شوینده آنژکتور) با ظرفیت ۲ هزار بطری در روز ، فاز سوم تولید بر چسب لمینت به ظرفیت ۵۰۰ تن در سال و فاز چهارم تولید افزودنی ضد خوردگی به کولینگ تاور به ظرفیت ۲۰۰ تن در سال پیش بینی شده است.

موسوی در پایان گفت: تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت همچنین حمایت حقوقی از واحدهای تولیدی و کمک به راه اندازی واحدهای نیمه فعال از برنامه های سازمان منطقه آزاد اروند در راستای رونق کسب و کار در این منطقه است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو