اقدامات فنی ـ مهندسی برای عملیاتی نگه داشتن مدرن ترین پایانه هوایی کشور

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ٢٨ هزار و ٤٠٠ نفر، ساعت کار فنی برای عملیاتی نگه داشتن ترمینال سلام خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا نصرتی با اشاره به اتمام عملیات عمرانی احداث ترمینال گالری سلام اظهار داشت: کارکنان دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شهر فرودگاهی از آغاز پروازهای بین المللی و حج تمتع از این ترمینال به منظور انجام عملیات های پروازی ایمن به صورت ٢٤ ساعته در ترمینال گالری سلام حضور دارند و تاکنون ٢٨ هزار و ٤٠٠ نفر، ساعت کار فنی در دو بخش مکانیک و برق انجام داده اند تا پروازها به صورت روان و بدون مشکل انجام شوند.

نصرتی افزود: میزبانی از ٢٣ هزار زائر خانه برای اعزام به حج تمتع ٩٨ نیز موجب شد تا شیفت های ویژه برای کنترل کلیه سامانه های برقی و تاسیساتی ترمینال تعیین شوند تا روند خدمت رسانی به ضیوف الرحمن بدون کوچکترین خللی انجام پذیرد.

وی گفت: در بخش مکانیک ١١ هزار و ٥٠٠ نفر، ساعت کار برای نگهداری و سرویس موتورخانه، هوارسان ها، فن کوئل ها، اگزاست فن ها، فاضلاب ها و سرویس های بهداشتی و تاسیسات محوطه انجام شده است.

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: در بخش برق نیز ١٦ هزار و ٩٠٠ نفر، ساعت کار اجرایی و عملیات سرویس و نگهداری صورت گرفت تا کلیه سامانه های برقی ترمینال گالری سلام شامل تابلوبرق ها، دیزل ژنراتورها، پست فشار قوی، پست فشار ضعیف، UPS، اتاق برق هواسازها، روشنایی فضای داخلی و بیرونی، آسانسورها و پله های برقی بدون مشکل فعال باشند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.