با حضور مشاور رییس جمهور؛

1 / پروژه های جدید در منطقه آزاد قشم افتتاح می شود

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، پروژه های عمرانی، گردشگری، تولیدی، صنعتی و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 4 هزار و پانصد میلیون ریال فردا چهارشنبه (13شهریورماه) افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش فرینا، این پروژه ها شامل تولید انواع لوازم آرایشی ـ بهداشتی، تولید ماهی خشک، ۳ واحد تولیدکننده انواع سیگار و سیگارت، ۳ شرکت تولیدی پرورش میگو و همچنین بهره برداری از ۲ کمپ پارک در روستاهای لافت و ریگو است. 
با ساخت و بهره‌برداری این پروژه ها 548 نفر اشتغالزایی ایجاد شده و زمینه رونق اقتصادی قشم بیش از پیش فراهم می شود. 
همچنین دو کمپ پارک بزرگ در روستای لافت و ریگو به ترتیب با ۱۶ هزار و ۳۵۰ و ۳۱ هزار مترمربع با حضور مرتضی بانک افتتاح خواهد شد. 

بازدید از پروژه های خط تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی انرژی گستر قشم، اراضی آماده سازی 98 و 74 هکتاری و قطعه 3 بزرگراه خلیج فارس، پروژه های قطعه 1 و 2 بزرگراه مرکزی، پروژه احداث مخازن ذخیره سازی نفت و بازدید از برج مراقبت (30 متری) و ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه از دیگر برنامه های مشاور رییس جمهور در این سفر است.
گفتنی است؛ قشم بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان دارای ۱۵۰ هزار جمعیت است که بخشی از آن در منطقه آزاد و ما بقی در منطقه ویژه اقتصادی واقع شده است. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو