وحدت مدیریت راه برون رفت از مشکلات در شلمچه است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه بررسی مشکلات شلمچه گفت: وحدت مدیریت راه برون رفت از مشکلات در شلمچه است.

به گزارش فرینا؛ در جلسه ای که با حضور اسماعیل زمانی، فرمانداران آبادان و خرمشهر و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد، مشکلات شلمچه خصوصا در بخش مسافری مورد بررسی قرار گرفت.

زمانی با بیان اینکه وحدت مدیریت تنها راه برون رفت از مشکلات در شلمچه است، گفت: اساس کار باید بر پایه تعامل بین تمام دستگاه های اجرایی ذیربط و ایجاد مدیریت متمرکز باشد.

وی اعلام کد وارداتی را یک فرصت دانست و افزود: با توجه به شرایط کشور و تحریم ها، شلمچه می تواند بهترین راه حل برای برون رفت از وضعیت کنونی باشد، چرا که در شلمچه با تسهیل مقررات می توانیم از ظرفیت این گلوگاه استراتژیک بیشترین استفاده را برای کمک به کشور ببریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به این مهم که کشورهای همسایه تلاش می کنند از ظرفیت شلمچه به نفع خودشان بهره ببرند، تصریح کرد: امروز دنیا در حال جنگ اقتصادی است و ما با داشتن ظرفیت بالای شلمچه و اتصال بندرخشک به بندر آبی می توانیم جایگزینی برای دوبی در این منطقه ایجاد کنیم.

زمانی خاطرنشان کرد: اهمیت دادن مسئولین مربوطه به این موضوع باعث خواهد شد که در یک تصمیم مهم تاریخی سهیم شوند.

وی در پایان نیز با ذکر مصوباتی خواهان رسیدگی به مشکلات کنونی توسط مسئولین شرکت کننده در این جلسه برای بهتر شدن وضعیت این مرز استراتژیک شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.